onsdag 26 oktober 2011

Busiga franskaelever


Tagen hos mormor för någon vecka sen, älskar sommarljuset.

Haft det trevligt efter franskan idag. Jag, Vega, Tove, Edvin och Joar höll på och klättrade i trappräckena och sådant eftersom vi fick sluta direkt efter läxförhöret (Fast jag stod mest stilla och gick omkring och gjorda säkra saker). Efter ett tag gick vi upp till våran korridor igen och då gick Vega på toa. Men vi andra kom på att vi skulle vara busiga och gick omkring och knacka på dörrar, "skol-maffian" med andra ord. Tyvärr var bara 2 dörrar olåsta. När vi var färdiga så sprang jag och Tove upp och ner i hela skolan för att leta efter Vega, hehe. Hittade henne till slut men då var jag väldigt varm. Upptäcke en ny trappa och gång i skolan föresten fast jag tror inte vi får vara där men....

Föresten gjorde Tove min dag med en sak som har med cupakes och göra

1 kommentar: