tisdag 10 april 2012

Jag lever faktiskt, fast psykiskt är jag inte helt säker....



Hej på er.

Är hos farfar,.som jag alltid brukar vara i påsktiderna, och stannar här tills imorgon. Jag har försökt mobilblogg förut men hittade ingen app som fungerade, trots att det fanns hela 3 stycken. Men nu fick jag äntligen en att fungera. I brist på bättre sysslor har jag mest suttit och surfat runt på min mobil. Twitter,bloggar samt mitt nya favoritspel - Tiny zoo is the shiet! Utanför fönstret vräker det ner blötsnö och mIna förhoppningar om en lika varm påsk som förra året, är krossade sen långt tillbaka. Igår fick jag i alla fall träffa min faster,hennes man, mina två kusiner, och två av fem kusinbarn. Tyvärr hade lille Viktor råkat ut för öroninflammation men busungen David var här. Småungar är så otroligt härliga att det nästan inte är klokt!

Nu tänkte jag fortsätta att göra det som står en bit upp i detta inlägg, men ni får ha det bra. Kram.

Ps. Sitter och myser i mina grod-sockor också!

Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar