torsdag 26 april 2012

En livsstil


Jag har haft lite annat att göra och inte orkat/hunnit/haft någonting att blogga om. I tisdags var jag på studiebesök och det var okej, lite obehagligt att vara bland kistor med lik i dock. I går var vi på vårt lokala gymnasium och det var hur tråkigt som helst. Höll på att somna för det mesta, det höll alla andra också på. Mode och textil - programmet såg dock jättemysigt ut (dels för världens bekvämaste soffa, som dem får ha lektioner i!!!), men jag kan ju inte sy och det är nog inget för mig ändå. Idag stannar jag hemma och vilar upp mig med min förkylning. Så jag har haft tid till att nörda. Harry Potter fandomen är en livsstil. Så är det bara. Mår så underbart bra med alla dessa Potterheads ute i världen så att det inte är klokt! Tyvärr vill jag så mycket till "The wizarding world of Harry Potter" att jag nästan gråter. Men den dagen kommer. Hade gärna varit med på LeakyCon 2011/2012 också men men.
Bild från google

1 kommentar:

  1. GOSH!! Jelly beans i mitt hjärta! <3

    btw. jag älskar också dina fina namn när du kommenterar! <3333333

    SvaraRadera