onsdag 21 december 2011

Senast dagarna

GAAAH! Nu var det längesen jag skrev något här.
I måndags och igår var det elevensval, vi framkallade analoga bilder men annars gjorde vi inte särskilt mycket, men Tove och Rebecca gör ju alltid allting lite bättre när de gör saker man inte ska göra istället!
Vi hade en konstutställning utanför klassrummet haha. Det var rester till lunch men vi fick sällskap av Elise till lunchen, bara trevligt.
Idag tänkte jag och min finaste Alva se på "Sunes jul" på morgonen men Calle hade glömt den så jag och Alva hittade ett klassrum som visade "Grinchen" istället. Sen bakade våran grupp på hemkunskapen, hallongrottor och mjuk pepparkaka. Tack Gunilla, äntligen baka med socker i! Sen fixade jag bara i klassrummet (dvs. ritade fula bilder och typ gå ner till vaktmästaren två gånger) och fikade med min inte lika underbara klass längre (orkar inte killar som bara klagar på allting).


Alva på elevensval för någon månad sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar