torsdag 22 december 2011

Dag 11 - I min väska

Äntligen kommer detta inlägg!

INTE MIN BILD,  FRÅN GOOGLE

I min väska har jag följande:

  • Inloggningspapper från elevensval(Rubriken är "När ni skall jobba med era digitala bilder")
  • Ett svart pennfack med pennor som heter "Brigt office" finfina saker
  • En almanacka med Harry Potter bilder på <3
  • 4 mini handkrämstuber (Varav 1 är tom) tänker på mina händer vet ni!
  • En bläckpenna jag fått från konfan + en jag råkat "snott" för vi lånade den under en lek sista konfagången
  • Massa anda lösa pennor 
  • Ett annat pennfack som jag tror är tomt
  • Halstabletter, 2 sorter
  • Ett headset till mobilen
  • Mobilfodral
  • Skräp
  • Pappersnäsdukar
Brukar också han nycklar och mobilen + skolböcker. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar