torsdag 21 oktober 2010

Svar på tal


SVAREN:


Oliver_tias:

1. Varför kallas du John Ballong?
Svar: Ja...Kanske för att vi tjejer kom på det? :)

2. Gillar du ditt cupcakeblock?(annars kan jag ta det, de e lungt!) HAHA!
Svar: Haha. Ja, tyvär Jessica!

3. Vad är det bästa med Harry Potter? ( filmerna )
Svar: Hm, filmerna? Eh.... Att dem lyckats hitta personer med rätt så bra utseende kanske.


1. vem är duu?
Svar: Jag är en 13-årig tjej som älskar att fotografera och Harry Potter.
Jag tycker också om att göra HPrelaterade saker t.ex. lyssna på wrock, mest mina änglar "The remus Lupins" :)
Dessutom är jag ett matvrak som älskar sötsaker, nästan allt förutom lakrits,mandelkubb och möjligen något mer.
Hm. Ja liten förklaring.

2. veem er din största idol/förebild?
Svar: Måste nog svara Joanne Kathleen Rowling, mer känd som J.K Rowling.
Min ängel som har skrivit värdens bästa böcker! Mitt liv skulle inte sett likadant utan henne!!!

3. gillar du den här låten? ( http://www.youtube.com/watch?v=_1mg38l7n5Q ) ((jag älskar den!))
Svar: Den var väl okej. Hihi.

4. Vart skulle du vilja bo och varför?
Svar: Egentligen är jag rätt så nöjd med stället jag bor på.
Kanske det Franska landet. Det var så stökigt inne i Paris, toppen semester men inte något bra ställe att bo på.

5. Om jag frågade om vi skulle dela på en kaka, vad skulle du svara?
Svar: Nej! Haha >:D Nä men, självklart ja!

6. gillar du ankor?
Svar: Tecknade ankor är lite kuliga, men riktiga är nästan läskiga.

7. vad är bäst: Julafton, Födelsedagen, Midsommar eller Första maj?
Svar: Julen. Sen födelsedagen. Men julen, all mat, alla dofter, släkten,snön,stearinlus,stämningen....
(Och allt annat (: )

alvapalvalingonsalva:):

1. vilken är det absolut värsta maten du smakat?
Svar: Haha, 4 bokstäver PALT.


2. tre favoritfärger.
Svar: Slimegrönt,grönt och brunt.

3. godaste godissorten?
Svar: CHOKLAD

4. bästa karaktären i huset anubis?
Svar: Hm. Patricia, Nina och Fabian.


Klart!

2 kommentarer:

  1. haha!! ;) hoppas att jag kmr imorrn till skolan menj jag tror inte det... spydde inatt! DX
    Men bra respons! haha <333 E du säker på det med cupcakeblocket?? hehe, skoja bara, BYE!! <333

    SvaraRadera
  2. oj sorry att jag glömde kommentera kom på det nu ... Men du kan komentera på min sena fråga i min blogg:

    Vem zut (hehe) är igentligen John Ballong? och vad vill han Kina ?? förklara...

    SvaraRadera