måndag 18 oktober 2010

FRÅGESTUND

Fråga vad vad som helst!

4 kommentarer:

  1. cha, cha!!! Du vet nog vem jag e vah?!
    HAHA!! Men mina frågor till dig är:
    1. Varför kallas du John Ballong?
    2. Gillar du ditt cupcakeblock?(annars kan jag ta det, de e lungt!) HAHA!
    3. Vad är det bästa med Harry Potter? ( filmerna )

    // EN FRÄMLING!! <3<3<3

    SvaraRadera
  2. 1. vem är duu?
    2. veem er din största idol/förebild?
    3. gillar du den här låten? ( http://www.youtube.com/watch?v=_1mg38l7n5Q ) ((jag älskar den!))
    4. Vart skulle du vilja bo och varför?
    5. Om jag frågade om vi skulle dela på en kaka, vad skulle du svara?
    6. gillar du ankor?
    7. vad är bäst: Julafton, Födelsedagen, Midsommar eller Första maj?

    SvaraRadera
  3. alvapalvalingonsalva:)18 oktober 2010 kl. 09:54

    Hej svejs:)

    vilken är det absolut värsta maten du smakat?
    tre favoritfärger.
    godaste godissorten?
    bästa karaktären i huset anubis?

    4 svåra frågor från den bästa, hahha:)

    SvaraRadera
  4. åjuste! får jag sno din "frågestund, vem är johanna?"? *snäääällaaaa* *hundögon*

    SvaraRadera