tisdag 14 september 2010

ÄNTLIGEN!

JA, YES, ÄNTLIGEN!

Jaa hej...
Hehe.
Jag kan äntligen komma in på blogger igen. Åh, vad jag är glad :D

Idag har vi haft orientering, mina fötter värker än D:
Till lunch var det lasange. Gott ;)
Och ingen matte hade vi heller, så bra lalalala :)
Efter maten så gick vi till ett ställe på skolan med 2 bänkar + ett fönster man kan sitta i, som är rätt avlägset.
Då kollade jag igenom min kompis musik på hennes mobil, så började jag och en annan dansa.
That was funny.
Och just det! Vi har haft Engelska, och det är faktiskt kul.

Just nu håller jag på med en ny design tror jag.
Höstig såklart.

Ses.

1 kommentar:

  1. Hehe!! Hej!! vad är det för fel?
    Går det inte att komma in på blogger?
    Hmm... Jag har inga problem med det... fast åh andra sidan så har jag ju blogg.se
    ... Nu ska jag sova godnatt john ballong!!
    // Jhonny Senap

    SvaraRadera