fredag 24 september 2010

Aha!

Hej på dig du som klickat dig in på denna blogg.

Idag ska vi äta pizzzzza :D
Och på skolan så hade både Erika och Edvin med sig fika, så det blev en god mentortid.
Men vi låstas att jag bara har ätit grönsaker och nyttigt.
Fast jag åt bara 2 mackot och en halv blärisare (Parisare som inte var god) till lunch.

På Engelskan idag så skulle vi just precis börja skriva en spökhistoria (På engelska såklart) då det började tjuta.
Och jag fattade ingenting, såklart. ^^ Hihi
Så började några resa på sig och då jag ba "Aha! Brandalarmet"
Men mina öron var nog inte sig själv sen.
Hemskt ljud. Och kallt var det ute.

No foto today, sorry men det are my brors computer. Fint


3 kommentarer:

  1. hehe aa det e synd att den inte är på din födelsedag det... hehe XD men det hade varit kul om alla som vi är med kunde gå och se den tillsammans ( harry potter filmen asså )
    att du, jag, rebecca, nina, jazmine och kanske alva åxå då, kan gå och se den tsm , eller hur?!
    nu har jag blogghumör, MÅSTE BLOGGA BYEBYE!!!! <3<3<3

    SvaraRadera
  2. Det e sy fint när du blandar SV och ENG ^^<3//nina

    SvaraRadera
  3. nice med svengelska! sve-engelska!! haha LOL XD
    kan knappt vänta tills premiären av:
    harry potter 6 - deathly hallows ( elle va den nu hette )
    hehe ;)

    SvaraRadera