tisdag 5 januari 2010

Kul-klappar!

Hej, igen!

Jag har varit borta hela jul och nyår, så jag har inte bloggat!
Men nu är Johanna tillbaka och ska blogga!!!
Jag fick en ny kamera som jag älskar!
Det kommer bilder senare när jag använder min dator där jag kan ladda in bilderna.
Jag har också fått "Wii fit plus",ett pussel på 500 bitar,böcker,badsaker(Badbomber och sånt),"Harry Potter och halvblodsprinsen"(Filmen, fast inget slår böckerna <3 ), och mycket mer. Jag tyckte om alla mina presenter :D

Vad har ni fått? Kommentera!

Jag kunde inte träffa mina kusiner, för min fasters flygbolag är så dumt!
För min faster var tvungen att stanna hemma, och om någon flygvärdinna blev
sjuk så skulle min faster jobba istället för den.
Så hon var tvungen att vara hemma, och mina kusiner var hos deras pappa :(


Nu ska jag kolla på lite bloggar


Puss och kram Er Johanna <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar