torsdag 21 januari 2010

Gråa dagar....

Hej.

Våran första timme var MA, inte mitt favoritämne om man säger så ^^
Men vi jobbar med något blad som är enkelt så det gick ganska bra.
Det var en kort rast sen,men alla var typ inne ändå.
Sen hade vi slöjd,och jag är NÄSTAN färdig med min skit brodering, som jag hatar.
Efter det ska vi ha idrott,men vi åker skidor på tisdagar så vi hade bild den timmen i stället.
När bilden var slut så var det lunch,köttsoppa, blä!
Till våran köttsoppa får vi alltid 2 mjukmackor om vi vill men i dag fick jag 4,för mattanterna sa att vi fick ta mer! :)
Sen hade vi typ SO och sen jobbade vi med svenska arbetsschema.

Sen på musiken på onsdagar, ska 2 presenta varsin låt, och jag prestenterade i går.
Jag presenterade "Gråa dagar",med Lars Winnerbäck som vunnit många priser i år!



Puss och kram Er Johanna <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar