måndag 6 maj 2013

Hetspluggar utan att förstå någonting


Det är måndag igen och jag skippar att gå på sista lektionen och sitter ute i solen istället. För varför spendera tid men en vikarie som inte kan någonting när vårsolen lyser ute och man kan vara glad i en timma istället? Det är ingen idé ändå att försöka planera en lektion om skånska och småländska när man inte har tillgång till datorer, och när vår grupp inte fick något material. Nä då är det härligare att sitta i ett lusthus och tänka "fan vad lite vi kommer att göra efter Barcelona" och skratta tillsammans. Jag, Rebecca och ett gäng killar. Efter skolan hetspluggar jag matte för åh vad jag har ångest inför nationella. Inget annat ämne sänker mitt självförtroende lika mycket som matte. Men mango och hallonröra tröstar lite i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar