fredag 30 mars 2012

5 saker du inte visste om mig

 

1. Jag gillar inte att duscha. Eller jag vill ju vara ren (och ha rent hår!!!) men jag fryser oftast som en ko innan jag fått upp värmen, och det hatar jag. Fast det är rätt skönt när vattnet blivit varmt.

2.Jag har svårare att prata inför klassen nu än vad jag hade förut. 
När jag gick på mellanstadiet var jag faktiskt rätt bra men sen tappade jag mycket av det med nya klassen. Inte kul!

3. Ibland undrar jag hur hjärndöda visa personer är

4. Jag vill att något av mina barn ska heta "Sirius" eller "Severus" i mellannamn ♥

5. Jag skulle gärna ha levt mer på 90-talet. När jag ser på filmer och serier från 90-talet blir jag faktiskt depp för jag känner att det verkar vara så himla bra. Inte särskilt mycket datorer som hindrade en från att komma på roliga saker att göra, andra skönhetsideal än vår tids skit, och tv-serierna. Jag menar lattjo lajban och dem gamla nickelodeon samt disney channel programmen! Varför måste alla barnprogram nu förtiden vara så konstiga. Jag vill ha Drake and Josh, Zoey 101 och Phil from the future tillbaka. Och Sabrina the teenage witch är min bästa vän när jag är sjuk!



Bilder från google.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar