lördag 18 februari 2012

Lördagslista

Vad gör du just nu?
Lyssnar på musik och skriver denna lista.

Var tror du att du är/gör om 1 år? 
Har ångesttankar över gymnasium, mår dåligt. Jag hoppas att jag har en underbar pojke men det tror jag inte att jag kommer hitta förrän åtminstone gymnasiet.

Vad ångrar du, om något, i livet?
Om något? Ångrar himla mycket saker! Men vill inte ta upp något här. Eller jo, ångrar att jag inte tog vara på den sista tiden jag hade med farfar ♥

Hur kommer du gå klädd i vinter/sommar? 
Jag kommer bära fina klänningar och gå omkring i shorts och t-shirt. 


Vilka 3 saker är du beroende av? 
Försvarets hudsalva

Datorn
Handkräm













Har du någon dold talang?
Haha, nä verkligen inte.
Vad har du på dig just nu?
Grön stickade tröja, jeansleggings. Tröjan är egentligen för kort för att ha leggings till, men mina byxor vart blöta ute så jag orkade bara ta på mig leggins.

Bästa skönhetsknep?
Rök inte, snusa inte, inga droger och sådant. Sov. 


Vilka är dina dagens planer?
Av det som återstår av dagen tänkte jag äta fruktsallad och typ se på melodifestivalen.


















Har du haft ett förhållande som varat i över ett år?
Ärligt vet jag inte. Kanske.

Bästa staden/landet du besökt 
Landet - England/Storbritannien
Staden - Vet inte. Gillar svenska städer för mycket renare och sådant. Men annars typ London eller Paris.


Vilken kändis får du höra att du liknar?
Trollet tryggve! Nä haha, men jag har aldrig hört det tror jag. Eller Anton sa något om Mimi pigg när jag hade rosett i sjuan...

Tror du på Gud?
Antar det.

Vad är din största rädsla?
Att få en dödlig sjukdom eller att någon nära får det.

Nämn en sak du aldrig provat på:
Rökning.
Vilka är dina favorit namn?
Åh, vet inte. Det är olika från dag till dag. 

Vad gjorde du förra helgen? Och vad skall du göra nästa helg?Var och badade.Fara på läger med grymma personer! :)

Nämn 3  bloggar du besöker dagligen?Har knappt kollat några bloggar på senaste tiden, nördat youtube istället.
Men det är dom jag har på bloglovi'n annars.


Hur/Var vill du bo i framtiden?Jag vill först bo i en lägenhet när jag flyttar hemifrån.
Sen vill jag bo i en stor och vacker villa med ett stort kök. Där ska det finnas fullt med fina saker jag gillar och jag ska stå och baka där måånga gånger. Jag vill ha ett stort fönster där man kan sitta i och läsa också. Gärna en glasbalkong som man kan fika i.


























Alla bilder från weheartit. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar