måndag 2 januari 2012

Träffat släkt

2012. Det här året ska bli såå mycket bättre än det förra, för mycket gråt och gånger jag mått skit år 2011.
..................................................................................

Är fortfarande hos farfar. For och fikade idag med lite släkt och fick träffa gulliga Harry. Fy tusan vad jag längtar tills jag får barn. Harry var dessutom en sådan charmör och ville sitta hos mig så snart vi kommit in, haha! Idag for vi alltså och hälsade på moster, hennes förra man (Han följer med till mormors hus i bland) och mina två kusiner + min enas kusins sambo och deras barn.
Supergott fika bjöds det också på, tur att min kusin också ärvt bakningen från mormor som jag!

Imorgon får vi besök av faster och kusin och deras barn, kuligt kuligt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar