onsdag 30 november 2011

Lista på en onsdag


10 FAVORITER
Färg: Grön, allra helst slimegrön
Mat: Pasta, mest korv och makaroner, annars så är det också tacos och sådant där vanligt
Band:The Remus Lupins
Film: Harry Potter filmerna och Hur många lingon finns det i världen?
Bok: Harry Potter och dödsrelikerna
Sport: Slalom annars inget, hatar sport typ
Årstid: Alla
Veckodag: Lördag
Glassmak: Choklad som vanlig men annars kanske Ben & Jerry's
Tid på dygnet: Mitt på dagen, mår bra då.



9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Inget känns det som. Glad kanske.
Smak: Eftersmak av en macka
Kläder: Hade på mig tråkkläder idag, svarta jeans och en blåvit skjorta som jag knöt för
Bakgrund: Mitt rum
Nagellack: Inget, hittar inte mitt röda som jag vill ha.
Tid: 21.43
Omgivning: Mitt rum.
Irritationsobjekt: Att jag hostar fast jag inte behöver


6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Nepp.
Brutit mot lagen: Alltså nej. Fast jag har slagits när jag gick i låg och mellanstadiet men det räknas väl knappast? Annars vet jag inte, finns ju konstiga lagar också...
Blivit arresterad: Nä
Badat naken: Jupp
Varit med på TV: Tror inte det, skulle vart med när jag sjöng om vår skola men de jäklarna tog inte med det!
Kysst någon du inte känner: Nej


3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Ingen berättar jag allt för. Men Mamma, Alva och Pappa kanske jag berättar mycket för
Du tycker om: Tycker om så himla många. Men tar några som  fått mig att må bra på sistone (Fast det finns fler!!) Emma H, Rebecca W och den fina pojken ni vet.
Du inte gillar: Härmar Sandra Beijer och säger Sverigedemokrater


2 VAL
Kaffe eller te: Te
Vår eller höst: Gillar båda men vårkänslan längtar jag lite mer efter än höstkänslan




1 ÖNSKAN:
Att snön kommer snart och stannar.


Listan kommer från den underbara niotillfem-sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar