onsdag 14 september 2011

En till lista


Nämn något som gjorde dig glad igår: Konfermationen och föräldramötet (inte de vuxnas samtal då)
Vad gjorde du kl 08 i morse? Var på väg till skolan
Vad gjorde du för 15 min sedan? Åt tror jag, eller så klistrade jag in den här listan
Det sista du sa högt? Tack för maten
Det senaste någon sa till dig: Jadå (Frågade om jag hade sagt tack för maten x] )
Vad har du druckit idag?  Mjölk!
Vad var det senaste du åt? Köttbullar med pasta
Vad var det senaste du köpte? Tröja
Vad är det för färg på din ytterdörr?  Vit
Vad är det för väder hos dig nu? Regnigt och mulet
Godaste glassmaken?  Åh, jag vet inte. På vanlig glass (Inte b&j eller liknande) så är det nog riktig vaniljglass, choklad och apelsin.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja, jag vet inte riktigt.
Sover du tungt? Ingen aning
Drömmer du mardrömmar? Har gjort ibland men inte så ofta
Trivs du med ditt jobb? -
Favoritklädsel? Svårfråga, fina kläder svarar jag :)
Favoritlåt just nu? Någon Lars w. låt kanske
Vad ser du om du tittar till höger? Min säng med kuddar och kläder på
Vad gör dig glad just nu? Fattar inte frågan
Vad ska du göra härnäst? Biologiläxa
Höger el vänsterhänt? Högerhänt
Humör just nu? Trött
Favoritgodis? Choklad, fudge och ferraribilar
Kläder just nu? Ljusa jeans och en svart och vitrandig tröja med en läppar på.
Sommarplaner? Det var ju nyss sommar, men försöka umgås mer med vänner
Hur många kuddar sover du med? En
Morgon eller nattmänniska? Morgon
Vad är viktigast för dig? Mycket, bl.a. familjen såklart!
Är du kittlig?  Fattar inte hur man inte kan vara kittlig
Snarkar du? Vet inte
Stjärntecken? Vågen
Äckligaste insekten? Vet inte larver kanske
Stökigt el välstädat? Välstädat
Vad längtar du mest efter just nu? Lördag och choklad

(Fortsatte med den flera gånger under kvällen därför så kan tidsfrågor vara lite konstiga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar