tisdag 23 augusti 2011

Lista




Matvanor:
Bästa maträtt? Korv och makaroner (Med ketchup såklart!), sen är ju tacos väldigt gott det med.
Bästa efterrätt? Hm, älskar ju allt med choklad i och chokladmousse är ju himla trevligt, men jag är också svag för pajer. Egentligen borde man säga det man inte vill ha, för jag älskar ju nästan varenda efterätt som finns!
Bästa dryck? Mjölk
Hatdryck och maträtt? Hm, vatten tycker jag inte om att dricka till mat men annars går det bra...men jag säger väl té annars (Det ironiska är att jag vill gilla té ._.) maträtt är klart Palt (Grå klump, kan jämföras meD kroppkaka typ?)
Bästa alkoholdryck? Dricker inte alkohol
Använder du smör på smörgåsen? Klart jag gör!
Smågodis eller färdiga påsar? Smågodis tror jag att jag säger
Bästa soppan? Gillar inte soppa, men någon soppa med pasta i säger jag.
Favoritglass? Ben & Jerry's kan man ju verkligen inte ogilla, med jag tycker också om magnum glassar
Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad? Ingen aning, mamma betalar mycket men kanske 150 (Eftersom mamma betalar en del)
Har du mer skor än kläder? Nej
Favoritplagg? Om jag ska välja något som jag har blir det nog spetsklänningen som jag hade i år på skolavslutningen, men annars är klänningar i allmänhet fint.
Favoritfärg på kläder? Marinblått, brunt, rött typ
Favoritfrisyr: Flätor är fint, fast jag har helst utsläppt.
Bästa mönster: Prickigt
Bästa accessoar: Rosetter och halsband
Underkläder? Bryr mig inte så mycket på hur de ser ut
Hatplagg? Mjukisbyxor skulle jag nog svara, fast one piece är värre
Arbete, utbildning:
Jobbar eller pluggar du? Jag går i åttan
Vad vill du bli? Hatar att svara på den här frågan. Jag vet inte riktigt, vill vara kreativ och skapa helt enkelt, och inom den kategorin finns det en hel del.
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? ...
Är lönen viktigast? Jag får inte lön fast jag jobbar
Lite allt möjligt:
Har du barn? Nej antar jag
Är otrohet okej? Nepp
Älskar du någon? Jag är kär, ja.
Betyder familjen mycket för dig? Ja, självklart!
Vart åker du helst på semester? Jag vet inte, där man kan bada är det alltid trevligt.
Bästa klimatet? Varierar
Hemmafest eller krogen? Jag får och vill inte gå på krogen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar