onsdag 6 april 2011

Hiss och diss

HISS:

  • Överstrykningspennor - Jag älskar att använda överstrykningspennor. Det blir så fint och är bara allmänt skojigt!Dock så har jag inte kunnat använda de så mycket än.
  • Muffins - Jag är väldigt förtjust i muffins, helst egenbakade ska de vara också.
DISS:
  • Mjukisbyxor - Det är bara inget som jag brukar ha på mig (Förutom när jag är sjuk eller mina andra byxor typ är blöta) och jag tycker bättre om jeans eller tights/leggings och strympbyxor.
  • Minusgrader - Inte för att vi har det nu men. Jag vill att det ska bli vår nu.

2 kommentarer:

  1. mjukisar e awesome:D fast de skulle vara konstigt om du kom med de till skolan :o Skulle inte känna igen dig;]

    SvaraRadera
  2. Haha, Johanna och överstrykningspennor xD

    Och btw, vilket aprilskämt? O.o

    SvaraRadera