fredag 11 juni 2010

Skolavslutning

Hej.
Igår så hade jag skolavslutning.
Jag försökte blogga igår men det gick inte D:
Så jag får blogga idag istället.

Jag var på mina syskons skolavslutningar också innan min, så jag var trött på alla sånger och tal.
Så när man skulle sjunga den sista sången lekte jag och Jazmine bilar med mitt lypsyl+lypsyl kork.
När man har tråkigt får man använda fantasi!
Hehe, jag kan vara lite barnslig ibland.

Men Ida och Emma sjöng jättefint i kyrkan!!
Efter avslutningen så åt alla i klassen bakelser och drack läsk.
Marie fick öppna ett jättestort paket också.

Sen när vi kom hem åt vi hamburgare.
Å, efter det så åt vi belgisk choklad som pappa har köpt i Bryssel.

Nä nu ska jag gå ut och njuta av sommarlovet, tror jag!


2 kommentarer:

  1. Tack johanna! <3
    juste, du var jätte fin på skolavslutningen :)

    SvaraRadera
  2. Herregud, har inte sett det här fören nu.
    Varsågod!
    Och tack <3

    SvaraRadera