tisdag 25 maj 2010

My day

Förlåt, igen. Typ 123 gången jag har sagt det nu x)
Aja, jag skulle blogga i lördags jag vet, men jag orkade inte.

Såhär har min dag sett ut:

Vaknade 6.45, fast jag gick ner vid 7.00.
Gjorde mig i ordning.
Åkte till Franskan.
På franskan hade vi det ganska stojigt och vi var bara 5 stycken där, + Lina (Fröken) då.
Vi körde "Rita, Gissa, Spring" och vi vann över killarna! 
För tjejer är bäst 8D
Sen så gick jag och Nina ner till skolan och snackade om massa random saker.
När vi kom fram fick vi vänta på Marie.
När hon hade kommit så hade vi typ något om ljus.
Till lunch var det korv med mos, och skolans mos är äckligt!
På lunchrasten körde vi king.
På nästa lektion körde vi massa olika övningar, en var typ som "visk-leken" fast man skulle rita saker på folks ryggar.
Men efter typ 20 minuter hade jag spelning, gitarr alltså.
Efter 20 minuters gitarr, så gick jag tillbaka till klassrummet. 
Där körde dem typ "Levande musik memory" det får hetta så nu, för jag har döppte leken till det.
Då förklarade Emma för mig hur man körde.
Sen efter alla övningar var det rast.
Då gick jag, Nina, Alva och Bazze omkring och kastade vatten på varandra.
Det var mest Nina och jag :P
Sen så kom det en som informerade om järnvägen på sista lektionen.

Så nu orkar jag inge mer ^^
Bloggar kanske mer sen, jag vet inte.

Kram Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar