onsdag 28 april 2010

Layout, förkylning och spya till fisk!

Hej, ledsen att jag inte har bloggat på ett tag.
Men jag har gjort massa annat hela tiden och glömt bort att blogga, och igår kunde jag inte logga in DD:

Igår skulle jag också försöka göra en ny layout men sen hann jag typ
inte riktigt, så jag får göra en idag.
Jag skriver det här nu typ klockan 13:00, därför att jag gick hem från skolan.
Jag har haft ont i halsen, och för ett tag sen hade jag ont i näsan och i huvudet också.
Så jag har nog en förkylning på gång :(

Hehe, jag slipper matten nu när jag är borta ^^

Det var fisk på skolan idag :((((((( äckligt,äckligt och ännu mera äckligt.
Okej, okej jag erkänner!
Jag smakade inte ^^, men det såg ut som kräks D:

Nu ska jag ta och gå in på L-H, Lilla-hogwarts.jinity.com
Bara för att jag älskar Harry Potter x)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar