fredag 4 december 2009

Julkul!

Hej!

I dag har väll skolan vart sådär.
Alla snackar bara skit om alla och det känns som om vissa bara spelar att de är med på en "sida".
Vi har i alla fall jobbat med julkul, som är en "show" där 6:orna varje år har.
Det är sketcher,dans,musik och film.
Jag är utomjording,som har en cykelhjälm med folie ovan på, och en antenn -.-' det känns ju jättesnyggt!
Men i dag så har jag blivit filmad inne på Ica och på massa ställen.
Med knallrött ansikte och foliehjälm på skallen!
Gissa hur många som kom till tjejtoan på skolan när jag höll på att tvätta bort färgen, och sa
"Vad har hänt Johanna?"
Haha :'D

Nu ska jag glädja mig åt att mamma har installerat nya "firefox" på datorn!


Jag ska förresten kanske börja på en fotokurs!
Efter jul, men det är inte helt säkert...


Nu kom jag på en sak....

DET ÄR JU EN NY LAYOUT PÅ BLOGGEN!
WHOOHO :DD

okej jag är udda....
Men det är en ny julig layout!!




Puss och kram Er Johanna <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar